Verfijn je spiergroep

Artikelen uit onze Kennisbank

  • Het geheim van fitness (3 poot theorie)
  • Waarom veel beginners niet groeien
  • Waarom circuit training in het begin cruciaal is.
download nu!

Incline Dumbbell Chest Press (Bench)

Incline Dumbbell Chest PressIncline Dumbbell Chest Presses worden gedaan om de bovenkant van de borstspieren te trainen. Deze oefening wordt gedaan met Dumbbells, dit zorgt ervoor dat je het gewicht moet stabiliseren, voor extra activatie van de borstspieren. Je kunt ervoor kiezen om de Dumbbells bij het uitstoten van de oefening naar elkaar toe te brengen, of bij elkaar vandaan te houden.

Incline Dumbbell Chest Flyes (Bench)

Incline Dumbbell Chest FlyesIncline Dumbbell Chest Flyes worden gedaan om de borstspier te trainen. Het is een goede oefening om de buitenkant van je borst ronder en voller te maken.

Flat Dumbbell Chest Press (Bench)

Flat Bench Dumbbell Chest PressFlat Dumbbell Chest Presses worden gedaan om  borstspieren te trainen. Deze oefening wordt gedaan met Dumbbells, dit zorgt ervoor dat je het gewicht moet stabiliseren, voor extra activatie van de borstspieren. Je kunt ervoor kiezen om de Dumbbells bij het uitstoten van de oefening naar elkaar toe te brengen, of bij elkaar vandaan te houden.

Flat Dumbbell Chest Flyes (Bench)

Flat Bench Dumbbell Chest Flyes

Flat Dumbbell Chest Flyes worden gedaan om de borstspier te trainen. Het is een goede oefening om de buitenkant van je borst ronder en voller te maken.

Incline Bench Press

Incline Bench Pressing, of schuin bankdrukken, wordt gedaan om de bovenkant van de borstspieren te trainen. Zoals bij het platte bankdrukken, worden de schouders,  triceps en onderarmen ook geactiveerd. Je wilt ervoor zorgen dat je de bovenkant van je borst ook goed traint, voor een mooi gevormde, ronde borst!

Bench Press

Bench Pressing, of bankdrukken, wordt gedaan om de borst te trainen. Ook worden de schouders,  triceps en onderarmen geactiveerd. Deze oefening dient als één van de belangrijkste oefeningen van de borstspieren.